БАРАНАВІЦКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ

БАРАНАВІЦКІ РАЁННЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
burger
Галоўная // Адно акно // Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Парадак звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры ў электроннай форме мяркуе даванне заяўнікам магчымасці:

- падачы (адклікання) заявы на ажыццяўленне АП пры дапамозе адзінага партала электронных паслуг (ЕПЭУ);

- атрыманні адміністрацыйнага рашэння (паведамленні аб адміністрацыйным рашэнні) у асабістым кабінеце на ЕПЭУ.

У адпаведнасці з артыкулам 14 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур» у электроннай форме таксама прадугледжана падача (адкліканне) адміністрацыйных скарг.

Перавод адміністрацыйных працэдур у электронную форму ажыццяўляюць дзяржаўныя органы, да кампетэнцыі якіх датычыцца правядзенне (рэалізацыя) дзяржаўнай палітыкі ў сферы грамадскіх дачыненняў, якія ўзнікаюць пры ажыццяўленні таго або іншай адміністрацыйнай працэдуры (кампетэнтны орган).

Адзіны партал электронных паслуг - падсістэма агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы, прызначаная для забеспячэння электроннага ўзаемадзеяння дзяржаўных органаў і арганізацый з іншымі арганізацыямі, а таксама з грамадзянамі, у тым ліку якая з'яўляецца адзінай кропкай падачы (адклікання) заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (паведамленняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях) і падачы (адклікання) адміністрацыйных скарг у электроннай форме.

Заява зацікаўленай асобы ў электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг пасля атрымання да яго доступу:

- без выкарыстання сродкаў ідэнтыфікацыі;

- з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара зацікаўленай асобы (акрамя выпадкаў, калі зацікаўленай асобай з'яўляецца юрыдычная асоба). Парадак атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара ставіцца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;

- з выкарыстаннем асабістай крыніцы электроннага лічбавага подпісу, сертыфікат адпаведнай адкрытай крыніцы якой выдадзены рэспубліканскім які сведчыць цэнтрам Дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі крыніцамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь.

Унікальны ідэнтыфікатар – гэта спецыяльны логин (імя ўліковага запісу грамадзяніна) і пароль – сродак ідэнтыфікацыі грамадзяніна пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у электроннай форме праз асабісты электронны кабінет на адзіным партале электронных паслуг.

Для атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара грамадзяніну трэба звярнуцца:

ü    у службу  «адно акно» і прад'явіць дакумент, які сведчыць асобу а таксама дае пісьмовая згода на правядзенне зверкі прызначаных ім звестак з інфармацыяй, якая ўтрымліваецца ў дзяржаўных інфармацыйных рэсурсах (сістэмах), уладальнікам якіх з'яўляецца Міністэрства ўнутраных спраў.

Упаўнаважаны супрацоўнік праверыць прызначаныя ў заяве даныя. Затым з дапамогай спецыяльнай праграмы сфарміруе ўнікальны ідэнтыфікатар. Адзнака аб атрыманні паведамлення сведчыцца подпісам грамадзяніна. На падставе заявы фарміруецца асабісты электронны кабінет грамадзяніна і выдаецца ўнікальны ідэнтыфікатар: логин і пароль;

ü    у Нацыянальны электронных паслуг па адрасе: г.Мінск, пр. Машэрава, 25, пам.200, аддзел продажаў і абслугоўвання кліентаў. Рэжым работы: панядзелак-пятніца 8.00-19.00. Тэлефон: +375 17 229 30 00 даб. 707.

ü    у іншыя дзяржаўныя арганізацыі, упаўнаважаныя Саветам Міністраў на выдачу ўнікальнага ідэнтыфікатара з дакументам, які сведчыць асоба.

Унікальны ідэнтыфікатар выдаецца бясплатна!

Крок 1:

Каб увайсці ў асабісты кабінет, спатрэбіцца ўвесці атрыманы логин і пароль. Для гэтага – націснуць кнопу «Уваход» і выбраць раздзел «Уваход па ўнікальным ідэнтыфікатары».

Крок 2:

У асабістым кабінеце адлюструецца пералік адміністрацыйных працэдур, якія з дапамогай унікальнага ідэнтыфікатара можна заказаць праз адзіны партал. Электронная заява запаўняецца ў асабістым кабінеце.

Крок 3:

Пры заказе электроннай працэдуры ў асабістым кабінеце карыстальніка фарміруецца 30-значный код - нумар заказу, з дапамогай якога аплачваецца дадзеная працэдура любым зручным спосабам (напрыклад, праз любое аддзяленне банка, ЕРИП). У асабістым кабінеце карыстальнік прымацоўвае электронны від квітанцыі аб аплаце адміністрацыйнай працэдуры.

Крок 4:

Заява зацікаўленай асобы, пададзеная ў электроннай форме, разглядаецца ў парадку, устаноўленым заканадаўствам для разгляду заяў, пададзеных у пісьмовай форме.

Пасля выканання адміністрацыйнай працэдуры ўпаўнаважаным органам у асабістым кабінеце карыстальніка адлюструецца рашэнне па выніках аказання адміністрацыйнай працэдуры.

 

         Падрабязная інфармацыя па атрыманні ўнікальнага ідэнтыфікатара па спасылцы

https://nces.by/nces-ptistupil-k-vydache-unikalnogo-identifikatora/

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг, вызначаны пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 6 мая 2020 г. №271 «Аб змяненні пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур» 

(з гіперспасылкай на https://pravo.by/document/?guid=3961&p0=C22000271)


Інтэрнэт рэсурсы

Карысныя спасылкі